Marketing i sprzedaż

  • Certyfikowana Dermokonsultantka – KURS

    termin: 11 LUTY 2011

    Z Nami zostaniesz Profesjonalną, Certyfikowaną Dermokonsultantką.

    Szkolenie z dermokonsultacji organizuje OINpharma w Warszawie.

    Cena super – tylko 350 PLN netto / osobę.

    ORGANIZUJEMY KURS W PEŁNI PRZYGOTOWUJĄCY DO PRACY W APTEKACH /DROGERIACH/ PODCZAS EVENTÓW KOSMETYCZNYCH W CHARAKTERZE DERMOKONSULTANTKI

    DERMOKONSULTACJE

    DERMOKONSULTACJE

    koszt: 350 PLN netto
  • Dermokosmetyki – wykorzystanie apteki w strategii rozwoju kategorii

    termin: 3 MARZEC 2011

    Plan zajęć:

    1.Główne kategorie w Polsce, prezentacja danych PHARMAEXPERT
    2.Rozwój poszczególnych kategorii i prognozy, prezentacja danych PHARMAEXPERT
    3.Rozwój dystrybucji dermokosmetyków
    4.Zwycięzcy i przegrani rynku w Polsce
    5. Trendy konsumpcji i ich wpływ na sprzedaż kategorii
    6. Znaczenie poszczególnych form dotarcia do konsumenta dziś i w przyszłości
    7. Apteka jako miejsce sprzedaży. Optymalizacja inwestycji.
    8. Farmaceuta i jego rola. Jak stworzyć relację win-win?
    9. Cena a sprzedaż w dermokosmetykach
    10.Case study z rynku dermokosmetyków w Polsce

    koszt: 2200 PLN netto
  • Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera (CLM, e-detailing,aplikacje mobilne, eCME)

    termin: 5-6 MARZEC 2011

    Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w pracy Product Managera

    •   e-detailing – jak bardzo nowatorski może być e-detailing i jakie formy przybierać, korzyści z zastosowania e-detailingu w promocji produktu, przykłady z Polski i ze świata

    •   CLM, aplikacje mobilne – czym jest Closed Loop Marketing, aspekty sprzedażowe, marketingowe i technologiczne wdrożenia rozwiązań z obszaru CLM, wizyty z tabletem, case studies

    •   eCME – szkolenia on-line dla lekarzy, polskie uwarunkowania, proces uzyskiwania punktów edukacyjnych, wymagania, możliwości

    •   streaming on-line, wideocasty, animacje, czaty on-line, ebooki, komunikacja, interakcja w internecie, etc.

    •   Content Marketing, Social Media, marketing wyszukiwarek, pozycjonowanie i wiele innych pojęć i rozwiązań, których poznanie pozwoli na swobodne korzystanie z usług dostawców

    •   planowanie działań z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi; analiza, planowanie i wdrażanie działań w internecie w zależności od produktu

    •   efektywne wykorzystanie raportów i informacji, bieżące dane, zastosowanie nowych metod do sprawnego zarządzania produktem

    koszt: 1600 PLN netto
  • Zarządzanie produktami dojrzałymi na polskim rynku farmaceutycznym

    termin: 29 MARZEC 2011

    Jedyne na rynku szkolenie poruszające problematykę zarządzania dojrzałymi produktami leczniczymi, których obecność w portfolio z biegiem czasu staje się kwestią problematyczną dla producentów / dystrybutorów produktów leczniczych.

    - Prowadzący to eksperci w dziedzinie zarządzania produktami dojrzałymi
    - Unikalne case studies

    W programie m.in.:
    -komunikacja produktów dojrzałych
    - zarządzanie pojedynczymi produktami
    - zarządzanie grupami produktów
    - zarządzenie portfelowe
    - produkty oryginalne, generyczne
    - cykl życia produktu w kanale dystrybucji
    - najbardziej typowe praktyki dystrybucyjne w zależności od fazy w cyklu życia produktu
    - dojrzałość produktu w kanale dystrybucji – jak rozpoznać
    - różnice w dojrzałości OTC i RX w kanale dystrybucji
    - najbardziej typowe mechanizmy promocyjne stosowane dla produktów dojrzałych
    -narzędzia marketingowe dopasowane dla produktów dojrzałych

    koszt: 2500 PLN netto
  • PROWADZENIE BADAŃ NIEINTERWENCYJNYCH W ŚWIETLE AKTUALNEJ PRAKTYKI RYNKOWEJ ORAZ WYMAGAŃ PRAWA

    termin: MAJ 2011

    PRELEGENCI:
    1. Prezes Stowarzyszenia GCP, Pan Wojciech Masełbas
    2 .Mecenas Oskar Luty Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka

    koszt: 2200 PLN netto
  • Zarządzanie projektami w firmie farmaceutycznej

    termin: MAJ 2011

    Zarządzanie Projektami w  Firmie farmaceutycznej zgodnie ze standardami PMI

    Adresaci:
    · Kadra menedżerska i kierownicza firm farmaceutycznych
    · Kierownicy projektów, produktów firm farmaceutycznych
    · Członkowie zespołów projektowych

    ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W FIRMIE FARMACEUTYCZNEJ jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowiskach kierowniczych w branży farmaceutycznej.

    koszt: 2300 PLN netto

OINPHARMA

OINPHARMA jest członkiem - założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych

Nasza pionierska inicjatywa - Szkoła Dobrej Praktyki Wytwarzania działa od 1995 roku.
W 1998 roku uzyskała zaświadczenie nr 110/K/98 o wpisie do ewidencji szkół i niepublicznych placówek kształcenia ustawicznego prowadzonej przez m. st. Warszawa.

Wpis do ewidencji pod numerem 613K.

Statut Szkoły Dobrej Praktyki Wytwarzania

Zakres prowadzonych szkoleń:

  • Prawo farmaceutyczne (EU, polskie, międzynarodowe)
  • Dobra Praktyka Wytwarzania
  • Dobra Praktyka Kliniczna
  • Dobra Praktyka Laboratoryjna
  • Regulatory Affairs
  • Prawo patentowe
  • Marketing farmaceutyczny

Regulamin świadczenia usług szkoleniowych OINpharma

Copyright OINpharma 2010